10 grader

Skrivet den 2012-08-14 kl 22:55:10 i kategorin av Silla
Permalink

När kommer sommaren? Imorse var det 10 grader ute.. Det är ju inte klokt..
Jag som fortfarande väntar på att sommaren ska komma.
Men fick höra idag att jag skulle sluta vänta och ta på höst/ vinter kläderna istället..

Vill så gärna bara åka iväg med Ken han och jag på en riktig mys resa.
Har sådana skuldkänslor för att han inte fått ett ordentligt sommar lov..

Mår super skit pga det..
Inget kalas , ingen Astridlindgren, ingen high caparall ..
Ja inget det är fan inte acceptabellt..

Sedan är jag inte intresserad av att höra att det finns andra barn som har det värre för det skiter jag i just nu. Jag kan inte gå och tänka på andra barn jag tänker på mina..

Just nu känner jag mig som världen sämsta mamna ..

Jag vet inte vilket jävla ben jag ska stå på just nu..


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: