Vuxentid

Skrivet den 2012-08-17 kl 22:20:12 i kategorin av Silla
Permalink

Vuxentid, vad är det för något... Vi verkar ha tappat det på vägen...
Ikväll sover inte ens My hemma, alla barnen gick o la sig då går sambon också och lägger sig kl 22 en fredag när vi är"barnlediga"
Tjohoooo vad vi tappar varandra på vägen...
Häromdagen sa jag vad jag tyckte och tänkte men det gick nog inte in i huvudet på honom.
 
Ja det blir i allfall trevligt nästa fredag när jag ska träffa min väninna och ha en helkväll på stan det är ju lika bra att jag drar mig mer hemifrån så jag kan få vuxentid för det har jag inte haft på flera 100 veckor...
 
 

Kommentarer
Madame Hoffa

Vuxentid? Är det när man sover eller???;)

2012-08-18 @ 12:54:08
URL: http://madamehoffa.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: