Lucia

Skrivet den 2012-12-13 kl 09:24:42 i kategorin av Silla
Permalink

Idag är det lucia! Jag tycker det är jätte vackert med lucia hade tiden funnits hade jag åkt in till Malmö för att titta på dom idag men det får bli tv.
Jag har kommit på att när jag tittar på natten vad klockan är på mobilen så ringer den inte sedan. Alltså efter man ställt klockan kan jag inte röra mobilen igen..
Måste skaffa mig en annan klocka.
Idag kommer Dennis in o väcker mig kl 0650 om 25min ska vi vara på dagis..
Mitt morgon kaffe ett måste för att jag ska vara trevlig, jag han inget jag han knappt ta på mig innan det var dags att köra..
När vi kom fram så hade dom gjort det jätte fint verkligen super fint..
Men jag kan inte förstå mig på föräldrar inte alla men många.
Man skulle inte fota medans dom sjöng , det fotades och pratades..
Dom trängde sig och putta på som om det var rea på julskinkan..

Men idag var det verkligen värt att stå ute tidigt på morgonen och dricka varm glögg och se de små liven sjunga och elden och alla lampor ja riktigt mysigt var det..


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: