Glas i kras

Skrivet den 2012-02-23 kl 11:48:35 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Söndag: 4 Glas i golvet plus en saftbringare .

Måndag :  1 Fint vin glas i golvet ett av dom finaste vi har.

Tisdag: 1 kaffekopp i sönder

Onsdag: 3 dricksglas i sönder.

Torsdag: En tallrik i sönder..

Jag är glad att min mobil och spegeln är hel.

Vet inte vad problemen är men allt jag tar på glider ifrån min hand och rätt ner på andra saker så dom förstörs eller så när jag tar i det så glider det ifrån min hand och ner på golvet.

Inte en dag denna veckan har allt varit helt som jag vid rört.

Spännande att se hur detta slutar.


Kommentarer
vuxenmamman

Lite skumt det där....Malin hade det så där ett tag...allt gick i sönder. Hrmm....

KRAM

2012-02-23 @ 22:12:33
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: