Heddick

Skrivet den 2012-02-24 kl 12:35:20 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink



Vakande imorse och kunde knappt röra huvudet. Det var bara till att somna om. Herre gud vad ont jag hade.
Nu känns det bättre men inte helt över.
Retar mig för det är en underbar solig dag och det är ju vädret som gör det så jag får istälet för att gå ut o promenera i detta fina vår väder stänga ner persiennerna så jag slipper solen... HEMSKT men sant!!

Fredag idag underbart... Längtar redan till fredags myset bara för att se My njuta.. Hon älskar sitt fredagsmys..

Ha en underbar dag och kväll...

PS!!!
Jag trodde huvudvärk hete heddick på engelska..så jag googla för att få fram en bild och då kom "snoppar" fram. Jag säger till sambon visst heter huvudvärk heddick, han kommer gående och säger nej.
Visst ja sa jag det heter dickhed´och skriver det, då dör han och jag fattar inte varför han skrattar som han gör.
Ja ni som känner mig vet att jag o engelska går inte ihop så bra på visa ord.



Kommentarer
vuxenmamman

Har också huvudvärk från helvetet idag....har det sällan men idag är det faktiskt synd om mig.

Fast....det går väl över.



KRAM och kryp på dig.

2012-02-24 @ 13:18:19
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Fnulan

Skrattar inte åt din headache men åt din heddick!!

2012-02-24 @ 21:07:47
URL: http://fnulan.se
Miss S

ja du jag fick min strax efter 12 idag och sitter än...ett helevet...tur i alla fall att det inte är en 10 poängare....hoppas du mår bättre snart...kramar

2012-02-24 @ 21:50:52
URL:
Miss S

glömde säga att jag älskar dina ord...tycker faktiskt att du är innovativ

2012-02-24 @ 21:53:57
URL:
Barbro

Fan vad jag älskar dig!!!! Hoppas din HEDDICK går över snart, låter jobbigt, puss!!

2012-02-25 @ 01:31:39
URL:
Silla

Ja jag ärspm jag är när jag inte blev som jag skulle;-))

2012-02-26 @ 13:48:20
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: