Måndag

Skrivet den 2012-02-27 kl 13:46:27 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Måndag..

Jag gillar egentligen inte måndagar men idag är det en skön måndag faktiskt.

En gång för länge sedan kom jag till jobb en måndag. Jag började jobba kl 16-23. Jag gick dit kl 15 för att hinna fika innan jag började. Kl 16 pakade jag ihop mina saker och tackade för mig och säger till personalen att det har varit en jobbig dag och mycket att göra men nu ska jag hem och sova. Dom tittade på mig som om jag är dum i huvudet! Va ? Ja sa jag jag är jätte trött så det blir sängen direkt när jag kommer hem. Men lilla Silla du börjar nu kl 16! Du har inte jobbat idag…

Där bara brast det för mig som jag började gråta… VA??? Det känns som om jag jobbat hela dagen och är super trött jag måste få sova..

Då säger en av mina arbetskamrater Gå hem jag jobbar till 23 istället.

Vilken underbar känsla det var. Då visste jag att det var verkligen dags med semester. När man tror man jobbat en hel dag när man bara suttit o fikat en timme då är man slutkörd.

Den dagen gick jag hem och bokade en resa..


Kommentarer
Annie

hahahahahhahaaa ... nej men guuuuud ......

Vem var det som var så snäll?



Kram

2012-02-27 @ 15:41:39
URL:
vuxenmamman

hahahha.....du är underbar.......hahaha

2012-02-28 @ 08:26:31
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Silla

Annie jag hoppas inte du har glömt vem det var för det har inte jag gjort....det var du...

<3

2012-02-28 @ 10:58:18
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: