Skiter

Skrivet den 2012-02-01 kl 21:47:54 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Så pinsamt..

Satt med en kund i luren. Magen börjar köra runt och känner hur det trycker på och svetten börjar rinna i ansiktet och kroppen på mig. Jag tänker ohh shit jag kan inte koncentrera mig längre det kommer NÄR SOM…

Silla: Du förlåt! Men kan jag ringa upp dig om en liten stund?

Kund: Va?

Silla: Ja kan jag ringa om en liten stund, det trycker på i magen, Jag ringer starx om EN LITEN STUND och känner säg bara ja för snart kommer det…

Kund: Ja då helt okej..

Jag slänger på luren springer in på toa och där fastnade jag länge..

Silla ringer upp kund igen och säger: Förlåt men jag var tvungen. Vi börjar diskutera igen när dörren till arbetsrummet öppnar och sambon tittar konstigt på mig.

Silla: Jag har en kund i luren och ja det är jag som förpestat toan, jag fick slänga på luren och springa ut och nu fick jag ringa tillbaka.

Sambon: ASGARVAR och stängde dörren

Silla: Var tvungen att bli proffisionell igen...

Så jädrans pinsamt…

Sådan tur är att jag kan bjuda på mig själv tom när jag skiter..


Kommentarer
vuxenmamman

hahhahaa....du är ju bara för underbar! Skita bör man annars dör man!!



KRAM

2012-02-01 @ 23:01:39
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Annika

Hahahahahahahaha så underbart! Nöden har ingen lag!

2012-02-02 @ 09:55:16
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Miss S

kunde du inte ta med telefonen in på toa?....du kan ju kanske tom sätta på högtalaren om du nu hade händerna fulla...asså jag menar om du nu verkligen inte ville avbryta när det var som mest intressant...eller?

2012-02-02 @ 15:56:26
URL:
Mystjejen

Hahaha asg du e för härlig :)



kramar <3

2012-02-03 @ 17:34:17
URL: http://blogg.mystjejen.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: