Stinker

Skrivet den 2012-02-08 kl 22:49:13 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Fy farao vad det stinker här hemma.. Innan ikväll känner jag lukten av en rysk blommig stinkade parfym doft.. Äckligt ...

Efter en stund frågar jag sambon! Har du tänt äckliga billiga skit lukte ljus.. Han börjar skratta ..
Då har han hittat en kartong i mitt pysselrum där det ligger äckliga rökelser som stinker ner hela kartongen. Som jag trott att kag kastat för typ 3 år sedan.. O så har han tänt en sådan på ovan våningen och hela nedervåningen stinker..

Det är en lukt som verkligen sätter sig i väggarna... Bläääää

Nu ligger jag i sängen och känner stinket i halsen, håret, näsan.. O får spel...
Fy fasiken hur kan folk tända äckliga rökelser..

Inte ens mina fisar får bort denna lukt..


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: