Glömsk!!!

Skrivet den 2012-01-15 kl 14:39:06 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vad händer inom mig?!

På senaste tiden glömmer jag jätte mycket. Jag kan boka med en person s glömmer jag det efter 4 min. Jag kan glömma vad jag åt, jag kan glömma vad jag skulle göra precis.

Jag säger tex till någon(mest familjen) ja om 5 min kommer jag o gör det: Men glömmer vad jag sagt !

Jag glömmer precis allt. Så brukar jag gå och tänka Vad var det jag skulle göra, Vad gjorde jag. Vad var det nu jag skulle skriva.. Alltså detta är skrämande för mig.

Idag skulle jag ställa granen vid uppfarten så Lion kunde hämta den. Det glömde jag..My skulle på kalas som hon pratat om i 2 veckor. Det glömde jag…När kalaset hade varit igång en timme ringde mamman och det är jag JÄTTE GLAD över. För vilket svek mot My när hon längtat så.

Jag glömmer vilken dag det är JA JAG GLÖMMER JÄTTE MYCKET!!

Jag börjar faktiskt bli lite rädd själv för det är liksom inte som jag är slarvig utan jag kan tänka på det och sedan någon minut efter är det borta Helt borta..

Jag hoppas det bara är en period nu, några säger att jag stressar för mycket. MEN det gör jag inte.. Kanske inom mig vad vet jag…


Kommentarer
Miss S

det kallas inre stress...gör som jag brukar "spola tbx bandet"...funkar för det mesta...jag går tillbaka samma håll jag kom och till sist så kommer jag till platsen där jag fick min infprmation eller tanke ...typ nåt jag skulle göra...

enligt nya undersökningar så börja demensen redan vid 45 års åldern och inte senare som man trott tidigare....korsord, suduko och annan hjärngympa är bra för din söta lilla skalle....

2012-01-15 @ 15:26:32
URL:
KH

Ajdå

De kan ju vara en period, en fråga, har du mkt och tänka på

Är de nåt som bekymrar dig, mår du bra inombords



Sorry jag frågar



Kan ju vara omedvetet du tänker på, så låser allt sig

2012-01-15 @ 20:52:32
URL: http://www.kaffehornan.se
vuxenmamman

Så har jag också det i perioder. JAg blir tokig och livrädd på samma gång. Men det handlar om att jag stressar inombords. Lugna ner dig lite med långa stunder av vila.



Var rädd om dig.



KRAM

2012-01-15 @ 22:08:37
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Annika

Jag är precis likadan så jag hoppas att det inte är någon allvarlig sjukdom vi har!

2012-01-15 @ 22:46:38
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Fnulan

KAn det inte vara att du har mkt vännen??

Jag satte ut granen men dom kom inte... surt....

2012-01-15 @ 23:13:03
URL: http://fnulan.se
Maja

Låter osm stress...på ett eller annat sätt. Meditera.. räcker med att du inte gör ngt en kvart då och då

2012-01-16 @ 20:44:54
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: