Lika snygg som Dagmar

Skrivet den 2012-01-17 kl 12:53:55 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Igår fick jag se Dagmars nya look… Fy fasiken va snygg hon är och så snyggt håret blev. Jag slängde mig på mobilen och skickade till Sanni HALLO JAG VILL BLI LIKA SNYGG SOM DAGMAR.

Tillbaka får jag ett sms: Ha ha då tappar du allt ditt hår.

Jag: Fannnn jag vill ju vara blond det är mitt polska blod som talar nu.

Sanni: Kom vi får se vad vi kan göra. Du kan bli ljusare.

Jag: Kommer!!!

Nu lever hoppet på att bli lika snygg som Dagmar. För fasiken va hon är snygg i sitt nya hår.

Så nästa vecka igen är det dags att bli snygg i håret igen för just nu ser jag för djävlig ut..

Hejja Sanni som får stå ut med mig…


Kommentarer
Anonym

Du är en underbart vacker kvinna !! Både på insidan och utsidan .. Men jag vet dom polska generna kommer smygandes !! Ha ha ha

Kramisar /Dagmar

2012-01-17 @ 13:45:48
URL:
Miss S

jaha...och vem är Dagmar...hur ser hon ut...svårt att veta om det skulle passa dig

2012-01-17 @ 17:58:10
URL:
D

Dagmar hon är snygg hon

2012-01-17 @ 22:34:19
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: