Nyår 2011-2012

Skrivet den 2012-01-01 kl 14:31:47 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Igår det var Nyår... En riktig mysig sådan. vi var bara lilla familjen men hade jätte mysigt ändå..
Som ni kanske redan märkt och vet så får My själv välja sina kläder varje dag..
Så ibland är hon super fin klädd och ibland ser det väldigt roligt ut men det är hon själv som väljer..



























Wow så sexig jag blev då... hahaha

Helt död, så nu vill jag bara sovaaaaaaa

Mitt kl 12 när alla raketer smäller säger My: Mamma har du bebis i magen?
För jag önskar mig en lillasyster...
He he Dennis nappade direkt och sa DET ÄR ETT TECKEN!!!

Ha ha nej nej här är det bara mat fett i denna magen...


GOD FORTSÄTTNING på det nya året. Hoppas det blir som ni vill ha det.

Kommentarer
Fnulan

God fortsättning

Vad mysigt att vara hemma själv!! Då är barnen i fokus och inte en massa annat!!!

PUSS

2012-01-01 @ 15:06:26
URL: http://fnulan.se
Annika

Hahahaha va fina ni var/är ;)

2012-01-01 @ 15:39:49
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Miss S

god fortsättning....ni verka ha det riktigt trevligt igår....

2012-01-01 @ 23:10:50
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: