SM Futsal

Skrivet den 2012-01-14 kl 23:37:31 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

SM i Futsal (inomhus fotboll)

Att han orka… Krille min son spelade cup igår, cup idag och sedan SM i Futsal på kvällen.

Han gjorde mål både till höger och vänster idag så dom är vidare på båda.

Imorgon går cupen och nästa helg går SM..

Jag är alltid lika stolt över honom när jag är och tittar på honom  för att han är så duktig.









HEMSKT HEMSLT HEMSKT… Kryssningen som välte.. När jag hörde att en kryssning fick evakueras stannade mitt hjärta, jag tänkte direkt på Annika… Blingblingtoeverything NEJJJJJ dom måste klara sig..

Sprang bort till datorn och såg att det var i Italien och inte Karibien… Men stackars människor. Jag känner så med dom. Tänk alla barn, alla vuxna som inte var med sina barn just i den stunden. Tänk alla dom som sparat i flera år för att kunna åka på denna kryssning och fick vara iväg i 6 timmar.

Men sedan tänkte jag på kaptenen… HOPPAS vid gudarna att han inte var full…HOPPAS att han satt på sin plats… för man kan inte leka med över 4000 människors liv..

Ja från att ha velat åka på kryssning efter att ha läst Annikas resa så fick jag en klump i magen och tänkte..Herre gud jag hade ju aldrig låtit barnen gå en meter ifrån mig, jag hade ju blivit heltsjuklig på kryssningen ja riktigt störd i hjärnan. Så dom hade inte haft roligt och jag hade inte haft roligt.

Så NEJ det blir ingen kryssning på väldigt länge..

Nej jag tänker inte samma med flygplan och fråga mig inte varför för det vet jag inte..


Kommentarer
Maya

Du tänkte samma som mig... ryser tur det inte va Annika och Minis båt!

Hoppas att allt är bra med dig! Kram ♥ fina du!

2012-01-15 @ 11:46:14
URL: http://mayashideout.blogspot.com/
Miss S

heja krille och co...hoppas ni tar hem guldet!

2012-01-15 @ 16:29:22
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: