Hem kommen..

Skrivet den 2012-06-14 kl 22:06:54 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag är hemkommen,men har inte riktigt haft tid eller lust att blogga.

Har haft det helt underbart och nu när man är hemma så vill man bara tillbaka.
Jag älskar värme och sol och bara njuta av tillvaron så det är inte konstig att jag haft det super mysigt.
Visst saknade jag familjen men tror fortfarande att detta var bra för mig...

Nu kom jag hem till vardagen och det gråa och kalla vädret och det gör inte mig glad.
Men som sambon säger att jag själv måste tänka positivt, jodå jag försöker men ohhhh va Sverige inte passar för mig. Önska så att jag bodde utomlands i något varmt land...

Jaja jag ska inte tjata mer..
Här kommer lite blandade bilder, jag har glömt sladden till kameran i Israel och alla andra bilder i datorn jag hade där, men dom får jag skickade snart..

Så nere kommer lite bilder som kusinen tog på mig...











Här skrämmer jag dom..

Alla dessa foto är i från Jaffo..










JERUSALEM..












'













Kommentarer
Annika

Hahahaha jag älskar din bolder din toka!

2012-06-15 @ 11:12:35
URL: http://bringblingtoeverything.com
Sofie - Mamma till två små

Så härliga bilder!

Vill oxå ut och se världen en dag! Man är så inkörd i sitt svenska och tråkiga känns det som!

HOppas det kommer lite sommar och sol till dig nu !

2012-06-16 @ 07:11:34
URL: http://lillgarden.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: