Dettol tvål

Skrivet den 2012-03-19 kl 09:07:31 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag är jag hemma med My. Hon är fortfarande sjuk, hoppades på att hon skulle bli bättre till idag för igår var hon ändå rätt så pigg men oj så lurad jag blev..
Så ingen promenad i skogen idag tyvärr, får ta bandet när hon sover.

Jo på tal om tvål. Jag har nog aldrig haft så rena barn händer i detta hem sedan vi satte upp Dettol tvål..


Inget kladd och super bra tycker jag...Lite rolig också i min smak men super rolig för barnen så dom tvättar och tvättar och tvättar sig...

Dags att lägga lite puzzel till Vi barn i bullerbyn...

Ha en bra måndag...

Kommentarer
Annika

Den tvålen verkar så himla bra. Man slipper kladd!

2012-03-19 @ 09:23:41
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Åsa.G.

Hälsa My att hon ska krya på sej.....Kramar.

2012-03-19 @ 16:24:56
URL:
we will never walk alone-Bli veckans blogg!

Den tvålen kanske kan vara bra mot mitt eksem?

2012-03-19 @ 20:47:45
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: