Facebook

Skrivet den 2012-03-07 kl 08:02:37 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Sedan kl 0645 har jag inte kunnat komma in på facebook..Någonstans önska jag att sidan inte finns mer att den försvunnit  för ojj va jag hade fått massa gjort då.

Ja att den aldrig mer kommer tillbaka.

Nä det är inte samma att ta bort sig för nu vet man ju att den finns och man har sina vänner där. MEN hade den inte funnits så så hade jag tex bloggat mer, strukit gardinerna, städat rumet, smyckat mer. Ja det finns 1000 saker jag hade gjort då..

Men istället så sitter jag och uppdaterar sidan hela tiden för jag är nog lite beroende av den…
Det hade varit bättre om den begravts ....


Kommentarer
Maja

Ta bort facbook från dina favoriter eller där du har den som genväg. Det kan hjälpa för jag har den inte mer på min snabbmeny och kollar faktiskt inte så mkt. Nu har jag inte surfat på FB så där jättemycket men ändå.

P.s. Igår kunde man inte lämna kommentar på din blogg. Tänke säga till dig men nu funkar det

2012-03-07 @ 09:04:22
URL:
Silla

Det funkar inte när jag mobilbloggar....

2012-03-07 @ 09:48:07
URL:
Annika

Hahahaha det är bara jag som inte fattar Facebook!

2012-03-07 @ 10:02:44
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Maja

Ta bort appen

2012-03-07 @ 10:28:28
URL:
Louise wallén

Hej tack för tipset det ska kollas upp.

Jag är med på barnsemester-men icke blir vi testfamiljer icke!!

hade också problem med fb i morse!

ha en skön dag.

2012-03-07 @ 11:22:32
URL: http://fruwallen.blogg.se/
we will never walk alone-en humoristisk mammablogg

Hahaha håller med, men de kanske borde begrava hela internet för min del :)



Sv: Du som kan lite om sånt där "övernaturligt"...tror du att det kan vara så att man blir mer mottaglig efter att man har varit på en seans? Tycker det är så konstigt att det hände mig bara några dagar efteråt...

2012-03-07 @ 20:29:51
URL: http://asahoffman.blogg.se/
Fnulan

Ja i dag kom beviset, jag är beroende!

2012-03-07 @ 21:41:02
URL: http://fnulan.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: