Fnulan

Skrivet den 2012-03-29 kl 10:14:38 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

 FNULAN
Som snart ska börja blogga hos bloggfamiljen

Delar ut

Biljett till Legoland idag...
Självklart vill jag ha den...
Ja jag vill ha 3 st...Som om någon annan har sådana hemma och inte behöver dom så får ni jätte gärna skicka dom till mig...
Jag hade blivit super glad eller ja barnen hade blivit super glada..

Så in o bomba Fnulan med inlägg att hon ska ge sin biljett till mig...
Hon älskar att få kommentarer och saknar det antagligen från fler så hon har börjar Twitta nu också.
Ja jag vet inte hur hon får tiden att gå ihop dygnet har ju bara 24h NÄR SOVER DU LIKSOM??


Så nu har jag en önskan som jag hoppas går i hamn..
Att Fnulan kommer på kaffe hem till mig, men har kaffet med sig, kaffemaskin med sig , ett armband med sig och biljett till legoland..
FNULAN DIN BLOMMA LEVER OCH ÄR JÄTTE FIN...Bara det är ett stort fjäsk... ;-))


Kommentarer
Fnulan

LOVE U

2012-03-29 @ 10:20:54
URL: http://fnulan.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: