Kulor

Skrivet den 2012-03-28 kl 13:56:09 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink



Jo på tal om kulor (ja jag kunde ju inte låta bli )så är jag glad att jag sparat alla Krilles så Ken har något att spela med för dom är ju inte billiga att köpa precis och man vill ju inte ha en liten påse utan det ska ju finnas många att välja bland när man tävlar..
det är inte mycket jag sparat från när Krille var liten men spel , böcker och kulor har jag sparat...

Mina barn har inget med bilden att göra ...LOL


Kommentarer
artanart.se

Jag har precis släppt min dokumentär om Stockholm stad med hjälp av bl.a. Stockholm stadsmission. Alltifrån Petter till jesustanten medverkar i filmen i välgörenhetssyfte.



Titta gärna till filmen på min hemsida och sprid till din läsare för att stödja en bättre värld.



Puss&Kram!

2012-03-28 @ 14:33:08
URL: http://artanart.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: