Låtsas

Skrivet den 2012-03-13 kl 09:36:50 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Att leta klänning/tunika till en val är jätte svårt. Så jag började redan igår och har några veckor på mig. Det värsta jag vet är att springa runt i affärer och leta jag blir bara så ledsen att dom inte har så mycket i valens storlek.

Köpa på nätet NJaaaa det passar ju aldrig så det vågar man ju inte precis.

Min dator klyddar, fläkten hörs som värsta strumpfabriken och snart tror jag den lägger av. Varför kan man inte vinna en dator så hade jag varit lycklig. Men sanningen är ju att man får sticka iväg i sista minuten och köpa en ny.

Jag låtsas att jag inte läst Ds svar på trädgårdsarbetet, han ville nog skylla lite på mig för att jag hade så rätt som jag. Men vad ska jag liksom göra ute ställa allt till rätta det går ju inte han har ju lekt med en grävmaskin eller går inte det går säkert ska jag ta hit en maskin som sätter tillbaka alla hål och täpper igen och lägger gräset tillbaka.

Nä så jag låtsas som jag inte läst hans svar så det inte blir något bråk ute i trädgården.

Så nu snart exploderar datorn hörs det som så jag loggar ner och tar tag i annat.

Går liksom inte att jobba med denna datorn just nu så det får bli städa lite grann och smycka lite.


Kommentarer
Annika

Hahahaha valrosstorlek... du är galen du!

2012-03-13 @ 10:15:30
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: