Lite varje..

Skrivet den 2012-03-06 kl 13:41:35 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Nu kom posten med mina kakor.. Ska vi se hur vi ska buzza dom. Jag hade ju tänkt mig att det skulle buzzas på kalaset men han ju aldrig få dom.

Nu längtar jag tills jag får se paketet.

Sedan kom Grönsaker från Findus som ska testas. Ska bara hämta ut det så får vi se om dom är goda eller inte.

Snälla sol kom nu till oss. Det är ju så kallt så man vill bara gå i ide just nu. Har frusit både igår och idag jätte mycket.

Igår var vi på lekplatsen i 1 timme jag orkade inte längre pga av att det var kallt och blåsigt känndes ju som minus 89.

Alltså julen åkt eut härifrån för längesedan. Men inte förrän idag upptäcker jag att julgardinerna i köket hänger kvar. Ha ha undrar vad mina grannar tänker..

Får väl stryka lite vårgardiner och sätta upp dom, men det får bli i morgon.  Är trötter idag kan sitta upp och somna.

Nu om listan från dagis NÄR MY SKA HA SEMESTER…

Lika svårt varje år, för jag vet ju inte. Jag har svårt att planera vår semester i Mars . När man har eget så är det lite svårt att planera in den i Mars.

Jag får skriva att hon inte ska ha någon så får vi ändra det sedan för det är omöjligt att veta nu.

Nu sitter jag här med tankarna på körkort som kommit upp igen. JAG MÅSTE JAG MÅSTE JAG MÅSTE beställa tid och börja. Men jag vill ju lägga 2-4 veckor på det och bara göra det varje dag. Men då kommer ju jobbet på sidan. Måste sätta mig o planera ut hur jag ska gå till väga för jag ska ha ett körkort innan sommaren. Inte en till sommar jag sitter inlåst eller åker buss 142..

Igår började jag igen titta på mina små bilar jag vill ha och på mopedbil som jag skulle vilja ha en IDAG.. Men drömma går ju.. Sådan tur är..

Nej en kaffe och snart är det dags att hämta barnen och sedan spela memory  och steka ägg som jag lovat dom.


Kommentarer
vuxenmamman

Visst är dom fräcka dom där mopedbilarna. Jag skulle absolut kunna tänka mig en sådan, i alla fall på vinterhalvåret.

2012-03-06 @ 17:40:28
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Annika

PS: det senaste inlägget går inte att kommentera!

men jag ville kommentera det med hahahaha varför är jag inte förvånad ;)

2012-03-06 @ 18:51:14
URL: http://bringblingtoeverything.com/
vuxenmamman

Svar: Och vet du Silla.........jag bryr mig inte ett dugg om vem jag trampar på tårna. Jag är den person som säger vad jag tycker och är som jag är. Jag är inte så politiskt korrekt av mig som du kanske förstår ;-)

Sen anser jag ju att alla får tycka som dom vill så länge man inte hänger ut ngn.

2012-03-06 @ 20:20:24
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
vuxenmamman

Du har en utmaning hos mig.....

2012-03-06 @ 21:40:07
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Silla

Annika jag blir så irriterad när jag bloggar från mobilen för då kan man inte kommenterar hur jag än gör...



Vuxenmamman: Jag håller med tycker du skrev dom inläggen jätte bra och håller med dig fullt ut...

2012-03-07 @ 08:28:02
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: