Söndagen den 11 Mars...

Skrivet den 2012-03-11 kl 22:17:00 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Vilket underbart väder det varit idag. Här hemma har det varit planering ink kalas.

Annars har söndagen varit lugn och skön. Ikväll sitter jag och planerar om jag ska åka 24 Maj eller 28 Maj och hur länge jag ska stanna om jag ska stanna 7-10-14 dagar i Israel. Måste beställa biljetter nu när dom är billiga för ju längre jag väntar ju dyrare blir det.

Jag längtar faktiskt lite till att åka nu en liten semester med släkten kan vara mysig. Värme och bröllop är alltid trevligt. Innan bröllopet så är det massa bjudningar så det blir ju liksom mycket mat och fest på samma gång.

Tänk så konstigt livet egentligen är sist jag åkte ner var föra året då åkte jag med sorg i hjärtat för då var det begravning och i år åker jag ner till kärlekens tecken för då är det bröllop.

Egentligen borde jag passa på att stanna längre för i början var det planerat 7 dagar. Men nästa gång vet jag ju inte när jag åker och jag tror själv att det tar några år. Så 10-14 dagar borde jag stanna.

Denna gång kommer det släktingar från Polen också ner så det är att åka till Jerusalem och åka runt lite och det kan ju också bli trevligt ändå om jag varit där flera gånger.


Nya Telaviv

Gamla Telaviv..


Kommentarer
Fnulan

Vad sa du? Skuille jag följa med?? TACK!!!

2012-03-11 @ 23:04:20
URL: http://fnulan.se
Maja

Skööönt med sån resa.. ta tio dagar. 14 kommer du inte palla.. dessutom kommer du sakna dina barn.

2012-03-12 @ 10:39:10
URL:
Annika

Det ser riktigt trevligt ut!

PS: fick du mitt mail?

2012-03-12 @ 11:29:29
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Miss S

så fint där är...vill oxå dit och se gamla stan

2012-03-12 @ 19:35:18
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: