Floppis

Skrivet den 2012-05-19 kl 18:10:08 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag stod jag på loppis ..

Jag frös och det regnade i mellanåt men det gjorde mig inget... Bara kag får sålt så blir jag glad..

Kan ni gissa vad det blev???

Nä precis jag gick minus 10 kr..

Det var massa säljare o inte många köpare ( inte hos mig) så det kostar 100kr att stå och jag " tjänade" 90 kr..

Så -10 kr .. ( mer om man räknar med bensinen)

Vilken floppis jag som verkligen behöver varje krona just nu..

Så en ledsen Silla ligger o fryser på soffan nu.. Har frusit konstant hela dagen och blir liksom inte varm ..

Min lyckomånad är inte Maj...


Kommentarer
Maja

Så jäkla surt att det blev så.... Det finns säkert andra bra saker som sker i maj-månad :-)

2012-05-19 @ 21:07:57
URL:
♥ Sojkas framtid ♥

Tack du! :) En sann peppare är du! :)



I can do it! ;)



KRAM och en en mysig dag i solen!

2012-05-20 @ 12:33:27
URL: http://www.sojkasframtid.se
Annika

Usch va trist att det blev så... bättre lycka nästa gång!

2012-05-20 @ 12:37:02
URL: http://bringblingtoeverything.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: