konkurs

Skrivet den 2012-05-03 kl 13:20:38 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Hur gick min dag utan cykel..

JO, när jag kom ut så stod cykeln precis utanför dörren, min fina sambo hade ställt kl på 05 och lagat den så vi slapp att gå.. Hur underbar är inte han då..

Sedan måste jag säga att ödet ska vi alltid tro på. Allt ordnar sig till slut..

Jo jag åker ju snart iväg, men jag är så dålig på att boka biljetter i tid ( andra säger i tid ) Jag är en sista minuten människa ..

Har varit inne på sidan några gånger och skulle boka och betala men har alltid lämnar sidan utan att göra det. Dom flesta är på mig med hallo Silla boka din resa boka din resa boka din resa.

Idag när jag går in på FB så får jag direkt upp att bolaget har gått i konkurs.

Är det ödet eller….

Har funnits en anledning att jag inte bokat på 2 månader.

( Nä jag hade inte fått tillbaka pengarna för jag betalar direkt från banken och inte med visa kort)

Dags att ta mig till skolan, ska på utveckling samtal för Ken.

Ha en fin torsdag..


Kommentarer
Annika

Jo ta mig tusan det är ödet... den där magiska magkänslan som räddade dig!

2012-05-03 @ 19:34:26
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Louise

Det e kärlek och en redig magkänsla det

2012-05-04 @ 08:53:05
URL: http://fruwallen.blogg.se/
Louise

Dugjorde en rockad bland mina länkar till bloggar, e det ok att jag lägger upp din blogg med länk?

2012-05-04 @ 09:29:02
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: