En vanlig dag

Skrivet den 2012-11-28 kl 11:35:00 i kategorin av Silla
Permalink

Ja som jag skrev igår så är My sjuk så just nu ligger vi på vars en soffa och surfar runt lite här och där, jag tittar på julgodis.
De andra åren har jag efterlyst en egen godiskock men ingen har nappat.
Jag skulle vilja ha en som gör massor av julgodis till oss alllt möjligt gott och olika kakor/ bakelser.
Det fanns några bloggar jag hitta och ville sponsra om dom testade sina hitta på recept men gav mig godiset ( inte allt förstås) men det fanns ingen som nappade.
Så nu står jag här ( ligger) och känner ångesten över att testa i år igen.
Det är så mycket pengar som slängs i vasken när man handlar allt och sedan misslyckas..
Åter igen matlagning är jag bra på med godiset är jag kass på..
Som My säger: man kan inte vara bra på allt men alla är bra på något!


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: