Godmorgon

Skrivet den 2012-11-01 kl 08:26:55 i kategorin av Silla
Permalink

1 nov idag, tiden går väldigt fort tycker jag.. Denna månad är det min födelsedag hoppas jag får något som jag önskar mig..

Imorse var jag inte så glad först var sambon klumpig när han skulle gå till jobbet, det bankades och dörrarna small ja det lät som jordbävning idag tyckte jag så både jag och My vaknade sedan dess har hon inte somnat om så det var lika bra att stiga upp..
En kaffe och så är man på banan igen..


Kommentarer
vuxenmamman

En sådan morgon hade jag igår.........grrr....men där var det en snarkande man 05.20......

2012-11-01 @ 11:08:01
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Maja

Blä för sån morgon.... En gullig dotter och en kopp kaffe ställer allt tillrätta.

2012-11-01 @ 21:40:35
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: