Tillbaka som vanligt!

Skrivet den 2012-10-15 kl 11:58:24 i kategorin av Silla
Permalink

Äntligen har blogg lusten kommit tillbaka. I mellan åt har jag haft mycket att skriva men det har varit saker jag inte velat skriva ut så att alla kan läsa och då har det blivit så att jag struntat i att skriva över huvud taget.

Vi har fått lite förändringar här hemma. Bonus tjejerna har flyttat hem till oss de bor nu här alltid, det är riktigt roligt. Det bästa är att alla tjej saker vi kan låna av varandra. Att man alltid har någon att prata med, att vi alltid är många hemma.

Visst är det en stor förändring från både deras sida och vår sida men det är en positiv förändring och det är ju roligt.

Sedan måste jag berätta att jag ska bli FARMOR också, ja ni läste rätt FARMOR hur lycklig är inte jag då. Min Krille och min Cilla ska få en liten bebis..

Jag har lovat mig själv att bli den bästa FARMOR i hela världen.

 

Ja det var det nya hemma hos oss, så nu kommer jag sätta igång o skriva som jag alltid gjort förr och hoppas så att mina läsare kommer tillbaka och hittar det lila extra igen .

 

Välkomna att följa med mig


Kommentarer
vuxenmamman

Åh så härligt......jag blir nästan avis på dig som ska få bli farmor. Jag vill också det. Fast det kommer väl.

Kul att du har fått tillbaka blogglusten. Ser framemot att få läsa. Jag tänker att det är för djävligt att man inte kan skriva vad man vill. Jag snuddar vid att göra det ändå. Men då får man ju en massa skit av idiotbloggare. Men då får det vara så. Alternativet är att blogga med dolda inlägg. Det kommer jag göra i vissa fall framöver.

KRam och välkommen tillbaka. Jag hänger med.

2012-10-15 @ 16:05:02
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: