Lite olika

Skrivet den 2013-04-23 kl 11:57:47 i kategorin av Silla
Permalink

Blogg.se fungerar ju när de själv vill man blir riktigt trött på dom men ofta tänker jag på att sluta blogga för jag kör mest med Instagram och tycker det är nycket roligare..
Sedan har jag ju en massa sim läser här ser jag men kommenterar inte så jag funderar faktiskt på att lägga av här och bara köra på Instagram..
Där är jag ju aktiv flera gånger per dag..
Kom in o följ mig
Sillasillal heter jag där..

Dagarna går jag skulle varit på inspelning idag men My blev sjuk igår så det var bara att hämta henne från dagis.
Så idag blir det städdag istället för mig..
Vi grilla i söndags det var super gott..

Ankjävlarna har kommit tillbaka till oss o tror att de får stanna de tror vår fräscha pool är en damm.. De skitar ner o jag vill inte ha dom här..
Så mina dagar går åt att jaga bort dom..


Ja nu kommer lite bilder..


Kommentarer
.

Tycker så synd om My som aldrig får vara frisk....men hoppas det blir bättre nu när våren/sommaren kommer.

Tråkigt me ankorna......kanske en slangbella Silla.

2013-04-23 @ 20:52:17
URL:
Åsa

Missade namnet o Kramen.

2013-04-23 @ 20:53:37
URL:
Louise

Bytte blog och är glad för det, har inte instagram blir inte klok på det. Hade varit kul om du fortsatte blogga. Kram Louise

2013-04-25 @ 14:25:48
URL: http://blogg.loppi.se/fruwallen
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: