Dröm

Skrivet den 2013-01-20 kl 14:42:43 i kategorin av Silla
Permalink

Iförrgår hade jag en sådan äcklig dröm. Jag drömde jag blev kidnappad till Ryssland och alla människor var engagerade i att kidnappa mig, min mormor var också med i drömmen och hon dog i mina armar..
Båten vi åkte på engagerade som om den sjönk och min familj fick veta att jag hade dött och min mormors kropp blev skickad till dom..
Så de trodde ju att jag försvunnit i vattnet och därför inte letade efter mig.
Varje gång det gick förbi mig klippte de av en bit av mitt hår så tillsist var jag korthårig och mörkhårig så ingen skulle känna igen mig..
Jag klarade att rymma till Köpenhamn men där tog det stopp...
Ja det var hemsk jag sprang och gömde mig och hade det super jobbigt och glad blev jag när jag vakna och insåg att allt bara var en dröm men fy va rädd jag var.. O den sitter i fortfarande.
Det bästa med drömmen var att jag fick vara med min mormor som är på andra sidan.. ( ja tills hon dog i mina armar)

Nu fick jag skriva ner den så hoppas den försvinner från huvudet för den har verkligen satt sig där..


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: