Öroninflammation

Skrivet den 2013-01-17 kl 18:25:17 i kategorin av Silla
Permalink

Vaknade i morse och kände mig frusen och slö.. Efter 2 timmar mådde kag bara sämre så det var bara att bädda ner sig i sängen och sova bort både smärtan i kroppen och tröttheten som aldrig gav med sig..
Ken väckte mig med knackning på dörren kl 13, han kunde inte ta sig till skolan idag pga is på en backe där han bor varannan vecka så han blev försenad så när det bara var en timme kvar kunde han lika gärna stanna hemma..
När det var dags att hämta My så kändes det som ett maratonlopp jag blev helt slut av att cykla de 10 min dit och sedan 10 min hem..

Imorse klagade hon på örat men jag trodde det var för att hon ville vara hemma och hon sa också att hon hade ont i kroppen..
Men när vi kom hem så klagade hon igen på örat och det blev värre o värre och hon börja gråta ordentligt så nu vet vi att det är öroninflammation..
Hoppas det spricker snabbt så vi slipper ha en vaken natt och gråtande My..
Efter alvedon så somnade hon så gott..
Så nu är vi igång med sjukdomar igen..


Kommentarer
Annika

usch den lilla stackaren... hoppas det går över snabbt!

2013-01-18 @ 13:59:15
URL: http://bringblingtoeverything.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: