Pucko

Skrivet den 2013-03-05 kl 00:17:49 i kategorin av Silla
Permalink

Det blev en stressig eftermiddag..
Snabbt in till stan för att vi hade möte kl 15.. När jag kommer dit fanns där ingen!
Jag får tag på dem och får veta att jag kommit på fel dag.. Jag o datum..
Tjohooo va trevligt NOT..

Så jag o Ken stack och åt i stället och bestämde oss för att ha en dag på stan när vi plötsligt kommer på att det är den första ute träningen idag på fotbollen för Ken..
Han har saknat den så det var bara att slänga sig på bussen och åka hem..

Imorse var jag hos farbror doktorn, jag har haft ont i armen sedan dec månad och det går upp i nacken och ner i fingrarna..
Först i dec trodde jag det var " träningsvärk" för att jag skurat ner hela huset, men när värken bara blir starkare o starkare och det nu är Mars så hörde jag av mig till läkaren..
Fingrarna domnar av och imellanåt har jag ingen känsel i dom..
Nätterna är värst..
Iallafall så fick jag veta att jag till 98% har discbråck i nacken så det är sjukgymnastik för mig från och med onsdag tills röntgen tiden kommer..
Amen va fasiken detta har jag inte tid med..
Jag får väl bita i det sura äpplet och hoppas på att det går snabbt över med gymnastik..

Nu ska jag sova.. Natti
O jag hör hur My börjar hosta IGEN!!!
Hon var sjuk hela förra veckan och gick fredagen hon får inte bli sjuk igen jag pallar inte det..



Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: