Handboll o Höstmarknad..

Skrivet den 2010-09-18 kl 22:15:29 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Idag var det handboll för oss på morgonen, Emilia skulle spela match på Malmö Arena.. Så hela familjen gick upp jätte tidigt och åkt dit.


Vi var där redan kl 08.15 och matchen skulle inte börja förren kl 0930.
Så vi bestämde att ta en kaffe hos Mike o Maggan..
Jag visste att Maggan var på jobb så när vi kom dit lurade vi Mike.
-Hej! Jag visste ni hade försovit er!
-Va? Mike ser ut som ett fråge tecken..
-Ja! Vi skulle träffats vid bensinmacken kl 08.. men ni kom ju aldrig..
va??? Säger Mike igen och fattar nada..
-Ja var e Maggan har hon inte sagt något..
-Ni skojar va??
Men det kunde ha varit så för min söta lillasyster kan vara lite yr i bollen i mellanåt..
Men vi fick kaffe ändå och en titt på Linns fina hår hon har färgat..

Söta Linn med Söta Rebecca...
Båda blonda egentligen..men dom vill väl likna mig ;-)
Tillbaka till handbollen o matchen slutade med 10-5 till Emilias lag..

PÅ eftermiddagen åkte vi till Svedala på höstmarknad verkligen en höstmarknad, som där knappt var några stånd ( jag som älskar stånd) men barnen fick åka karuseller i allfall...






O jag vann en boll på tivolit...Jippii....Blir så glad för det lilla för jag vinner ju aldrig något..

Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: