Ägg

Skrivet den 2012-03-20 kl 17:07:03 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ska berätta hur snopen jag blev en gång.

Min lillasyster är 5 år yngre än mig ( jo då jag har en STORA syster som är ÄLDRE) än mig också..:-))


I alla fall så efter skolan gick vi hem, jag tog hennes väska och började slänga upp den i luften och fånga den och sparkade den framåt för det var roligare att gå då.


Hon sa: Silla jag har ägg i väskan!!


Mmm Eller hur sa jag.. Vem har ägg i väskan…


Jag fortsatte att slänga väskan fram och tillbaka upp och ner och lekte med den hela vägen hem.


När vi kommer hem ger jag henne väskan hon öppnar den och visar mig alla krossade ägg.


Hon blev så klart ledsen för hon hade varit på utflykt på en bondgård och fått med sig ägg hem som jag hade förstört så hela hennes väska var fylld med ägg…


FÖRLÅT Maggan!!!


Kommentarer
Fnulan

Men Silla då! Hahhahaha toka!

2012-03-20 @ 23:06:55
URL: http://fnulan.se
Kajsa

men oj då...hela väskaN HADE HON FULL MED ÄGGRÖRA DÅ... kollade filmen där damsugaren höll fast skinnet på modellen...vilken grej va...hahaha....

2012-03-21 @ 08:45:12
URL:
Annika

Hahahaha att hon lät dig kasta och härja med väskan visar hur snäll hon är!

2012-03-22 @ 09:15:02
URL: http://bringblingtoeverything.com/
Anonym

Jag var inte snäll Annika, jag vågade inget annat haha

2012-03-22 @ 11:37:34
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: