Gissa rätt leken!

Skrivet den 2009-01-29 kl 22:55:35 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Gissa rätt leken.. KLART det var LENA gbg som skulle få den.
Idag när jag gav henne den skrattade hon, hennes syster Maria berättade, att i bilen ner till Malmö.
Hade lena sagt att han trodde den var till henne..

Synd Lena att du inte tävlade... Visst Lena var det DU!! Det bara stod ditt namn på den... skrattar....


Igår var min stora dag, den var jätte lyckad, Visst kommer jag förändra saker till nästa gång.


ALLA NI SOM KOM TACK!!! Men framför allt tack till er som hjälpte mig..

Kommentarer
Lena

hehehehehe jag trodde jag skulle hinna kommentera innan dig men du e allt snabb som en vessla du;-)



Tusen tack för en jättemysigt och spännande kväll

Massa kramar från mig och Maria ;-)

2009-01-30 @ 08:02:47
URL:
Eva-Kerstin

Tack själv för en spännande kväll.

Efter att du lagt tarot på mig fick du igång det som var nerlagt igen du förstår nog själv vad.

Kolla på min blogg Fredag igen så .......?

Kram

2009-01-31 @ 11:54:45
URL: http://www.steeperz.com
RÄÄN

vad söt ;D hihi

2009-02-01 @ 01:56:32
URL: http://knowles.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: