Stålkvinnan...

Skrivet den 2010-11-05 kl 12:01:29 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Igår när jag cykla från dagis, så bara tvärbromsa cykeln..Fråga mig inte hur starkt jag blev, men tänk er att ni cyklar och det blir bara tvärbroms jag känner riktigt hur jag flyger upp med hela cykeln och dom sekunderna tänker jag: MY my jag måste rädda my.. Jag hamnar på benen med cykeln LIGGANDE i luften med mysan hängade på något konstigt sätt.. som om jag bär hela cykeln på sidan.

Ja jag förstår det inte själv men fick hjälpa till med hela kroppen så cykeln kunde ställa sig upp igen. My var helt chockad och jag också..

Så hör man henne, MAMMA du trilla av.. Jag tog av henne för det gick liksom inte att gå en cm med cyklen..och var helt chockad över hur stark jag blivit under som sekunderna.

Ingen av oss slog sig men Ajjjjj vad ont jag har i mina handleder känns som jag knäckt något där i.

Jo en eka gick i sönder och åkte in i kjedjan… så nu har jag lämnat in hjulet för att byta ut det helt för det har hänt en gång innan så allt måste bytas ut så det inte händer igen.. 900kr fattigare för ett hjul.. men men då cyklar vi säkert igen..Men den kommer inte förren nästa fredag så nu är det att gå till dagis...Stackars mig...

Idag åkte flickorna hem till sin mamma och ken ska till sin pappa .. O jag o Dennis o Mysan ska iväg till lite olika affärer..Har beställning på en blöjtårta som ska vara klar i morgon..

Ha en underbar fredag…


Kommentarer
Miss S

usch så hemskt...tur att ni inte slog ihjäl er...

2010-11-05 @ 20:05:31
URL:
Annie

Usch .. skönt att det gick bra!!!

MEN ... Silla .. VAD är en eka i detta sammanhanget??? Du menar eker va?? Hahahahahahaha .. förlåt, men en eka är en båt ....



Inget elakt menat .. du e för söt!!!!

Kram annie

2010-11-06 @ 09:52:18
URL:
Silla

He he Annie...du vet hur jag talar...allt kan bli annorlunda.. he he he KRAM



Miss S.. Ja annars hade du nog saknat mig ;-)

2010-11-06 @ 12:47:54
URL: http://sillas.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: