PGA

Skrivet den 2011-07-20 kl 20:40:07 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Sambons kompisar skulle iväg o spela golf idag på PGA.

Efter golfen fanns denna lapp på en av bilarna..



Killen som fått lappen blev rasande, han gick in och skällde ut henne i receptionen, bad henne att OVE minsann kunde ringa honom. Ja han var riktigt rasande…

När sambon ringer till honom så är han så arg han börjar berätta om lappen och kommer inte ihåg exakt vad där står, när Sambon börjar läsa lappen för honom svarar han. Ja, ja ja. Precis så stod där. Fortfarande trilla inte polletten ner… Efter några sekunder säger han.. FY FAN, nu vill jag inte prata med dig längre.

Garven blev många här hemma, efter en stund ringde han och sa: Nu har jag fårr ringa dit och förklara att OVE inte behöver ringa mig.

25-0 till Sambon sa han…

 

Detta var verkligen roligt…Har ni gjort något sådant riktigt roligt till era vänner?

Senare ska jag berätta vad jag gjorde för roligt för några år sedan..


Kommentarer
sophie - vi 3 mot världen!

Hahahaha knasigt det där! ;)



Ja, men visst vill man att barnen ska ha lite hyffs iaf?! Lite ordning och reda - annars slutar det bara i kaos. Köttbullar i påse? Låter helt orimligt hahaha!

2011-07-20 @ 22:09:19
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Fnulan

Det tog fan lång tid för denna polleten med!!! Men nu fatta jag =)

HJhahahaah

2011-07-20 @ 22:56:10
URL: http://www.fnulan.se
annie

jag måste fan vara trög, för här har då ingen polett trillat ner ännu ... funderar vidare ......

2011-07-21 @ 09:56:09
URL:
sophie - vi 3 mot världen!

Ja det ska jag göra ;))



Ha en fin dag! :)

2011-07-21 @ 10:38:41
URL: http://vi3motvarlden.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: