GRATTIS The D på din stora dag... Hurra hurra

Skrivet den 2009-12-05 kl 14:26:40 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Grattis Dennis på födelsedagen...
Idag fyller Dennis år, hurra hurra hurra..  Det blev en mobil av mig i födelsedags present o en Parfym från Mysan.

3 Skjortor, jeans, massa kalsongen, t-shirtar, grill förkläde o annat skit blev det i veckan.




Jag älskar denna parfym, jag kan inte sluta att tycka att den är den bästa manliga parymen som finns på marknaden. o Tröttnar gör jag aldrig på den..
Samma som min älsklings parfym..Gucci Rush... jag kan inte ha någon annan för jag trivs bäst i min...

Hur ser er lördag ut då?

Själv ska jag o Mysan titta på tv o ta det lungt... D ska på herrmiddag/julmiddag idag o sen ut med grabbarna..


Kommentarer
Maja

Stort grattis på din födelsedag Dennis!

2009-12-06 @ 02:19:23
URL:
D

Stort tack Maja

2009-12-14 @ 20:28:05
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: