Längtan

Skrivet den 2009-07-28 kl 21:45:52 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ohh va jag skulle vilja åka utomlands. Har inte varit någonstans på 3år. Har aldrig hänt. Brukar alltid vara iväg minst 1 gång per år.

Hela dagen idag har jag drömt mig bort, så härligt det hade varit med strand, pool, GOD MAT, olika föreställningar på kvällarna, bara massa mys.
Massa stånd, massa marknader, shopa runt... Ja jag önska så att jag var iväg...
Tänk en vecka med barnen utomlands o en vecka ensamna... VILKEN DRÖM.....

D varför sålde vi skärmarna??

Kommentarer
D

Ja du sylten varför sålde vi skärmarna? Frågan är varför du sålde dem 7000:- billigare än vad vi kunde ha fått för dem? Jag får ångest när jag tänker på den affären.... Just nu så kan jag tänka mig att köpa en enkel biljett till din hem-by till dig.........

2009-07-28 @ 22:50:41
URL:
Silla

D...Jag älskar dig oxå....

2009-07-28 @ 22:54:49
URL:
Miss S

vill oxå åka en vecka utan barn...med nån

2009-07-29 @ 00:21:54
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: