Massa att göra.

Skrivet den 2009-07-14 kl 21:23:17 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Har haft en massa att göra, vi har alla barnen nu så det är bada, laga mat mysa ja ni vet.
Sen sitter jag mest och letar efter maskeradklädder hur svårt ska det vara att hitta "zigenarkläder" fattar det inte.
Typ sådana här kläder:

Sen jobbar jag på kvällarna för att hinna i fatt allt jag missar på dagarna.

Så nu fick ni veta varför jag inte sitter på bloggen så mycket.

Har varit en sväng i Malmö både fikat o träffat vänner..

Nu tillbaka till letade efter smycken, klänningar, kjolar mm.
Festen e ju snart och jag måste vara klar då ju...


Kommentarer
Anette

Kan du inte höra med Sandra om hon vet vart man kan köpa klänningar? Hon vet säkert.

2009-07-15 @ 10:03:53
URL:
Silla

Anette, Hon vet inte. Jo Polen.. Men nu har jag hyrt en.. ler...

2009-07-15 @ 21:46:53
URL:
Miss S

så kul för dig...nu vet du vad vi alla väntar på...så mycket som vi har försökt att hjälpa dig;)...jo ett foto på dig i din utrustning:)...här på bloggen så klart:)

2009-07-15 @ 21:57:37
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: