Gardiner?

Skrivet den 2009-03-16 kl 13:22:42 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Behöver lista!


Taket är klart i helgen  hos oss, då kommer behöva listan fram.

Jag vill så gärna få klart här i huset så man kan börja trivas ordentligt.

Hela vardagsrummet på nedervåning behövs ...

Soffa, gardiner, bord, tv, hylla, matta, tavlor.

Ja allt behövs  till det, just nu letar jag efter stora soffor till vardagsrummet. Ser ni några så hojta högt..

Jag vill ha helst en brun , men hittar ni i en annan färg så bara säg till mig.

Det ska vara en riktigt stor för när vi alla är samlade så är vi ju faktiskt 7 per och alla vill sitta bekvämt. Har man sen gäster ska dom med få plats.


Gardiner behövs här i alla rum men ush va jag är dålig på sådant.

Jag kan inte se på typ och tänka, dessa hade varit snygga.

Gröna  gariden vill jag ha där uppe idet vardagsrummet för sofforna där är gröna, har ni sett några snygga sådana så hojta, se nedan på bild vilka fönster där finns.

Kanske någon kan hjälpa mig och välja ut rätt gardiner till just det rummet.



Finns det någon där ute som kan det och vill hjälpa till kanske?

Sen andra saker som man med vill köpa till alla andra rum.


Ja det är bara att leta vidare o låtsas som om man är dö bra på just design när man egentligen är så jädrans kass på det.


Vardagsrum där uppe ( tv/spel rum till ungarna)

Vardagsrum där nere.


Kommentarer
Lena

jamen Silla det är ju bl.a detta jag jobbar med...homestyling.Jag skickar lite urklipp och ideer på posten.Har en väninnan i Falsterbo som syr gardiner hör av dig om du vill ha hennes nummer.

2009-03-16 @ 13:29:38
URL:
Eva-Kerstin

Jag har en stor soffa, byggbar till vad man vill, inte så dyr heller. Jobbar nu men jag hör av mig i morgon.

2009-03-16 @ 17:32:47
URL: http://www.steeperz.com
sabine

Har jag inte hjälpt nog?=) Nu är det bara städningen kvar för min del!=)

2009-03-16 @ 18:20:54
URL:
Jane

nu är bloggen min fri från lösen ett tag till iallafall=)

2009-03-18 @ 07:45:43
URL: http://gumpen.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: