blandat

Skrivet den 2009-10-29 kl 13:58:43 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Så förbannad, mina pärlor skulle kommit idag men TYVÄRR  Inte idag iheller..

Sen väntar jag kuponger från McDonald’s, som skulle ha kommit i förrgår.

 

Jaja, den som väntar på något gott väntar aldrig för länge sägs det.

Ikväll ska vi gå Fackelrunda med barnen i Bokskogen och grilla korv där kommer bli riktigt mysigt…

 

En tråkig sak är att jag verkligen tyckte om mina grannar i Malmö. 2 av dom skorrade jag till bästa grannar så dom fick en massa kakor på posten..

Ja mina grannar kan jag sakna, nä rjag bor här i Bara.. Bara 2 av dom alltså..

Men så fick jag ett tråkigt samtal i går. En av grannarna hade hastigt gått bort i måndags.

Det kändes väldigt konstigt faktiskt. Man kan liksom inte förstå när någon går bort att man aldrig mer ska träffas igen.

 

Stackars den andre grannen som förlorade mig för jag flyttade och sen förlorade granne nr2. Ja usshh ja stackare..

 

Sen vill jag också meddela att GUBBEN SOM TAPPAT MINNET…. Har jag från dag ett sagt att det ÄR EN STOR BLUFF…och idag fick jag det konstaterat.

Alla jag pratat om honom med har tyckt att jag har fel… MEN jag har hållit på mitt ord och jag FICK RÄTT!!!!!! Jag bli lika stolt varje gång.

 

Ha en mysig torsdag för de t ska jag ha…


Kommentarer
Barbro

Där fick hon två till...hehe...duktig flicka..

2009-10-30 @ 01:07:49
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: