Min sambo är bäst

Skrivet den 2009-10-03 kl 17:53:07 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Lite allmänt!

Kan börja med att säga att idag har D gjort en massa. Jag kan bara vara stålt över en sådan man och att han "till hör" mig..

Just nu sitter jag o väntar på att lasagen ska bli klar. Som D har lagat, jag fick tom sova efter lunch som han fixat idag. ( jätte god soppa)

Men det bästa är att igår fick jag presenter för att jag är den bästa sambon som finns.. T.o.m när jag inte gör något så är jag den bästa... Kan ni tänka er..heheh

Men i allfall igår fick jag en ny Kamera. Samsung WB 550 och ett hemmastudio mini så jag kan fota mina smycke.

Jag får fler o fler beställningar hela tiden och det tycker jag är jätte roligt.

Det bästa är att jag tycker det är så roligt att sitta o smycka.

Min praktikant har inte visat sig eller hört av sig på hela veckan. Så antagligen har hon slutat. Hon hade det väl väldigt svårt här o jobbigt..

Nej nu ska jag in o kolla lite sidor i Kina..

See you o ha en mysig lördag för det har vi. EN SUPER LÖRDAG


Min ministudio.


Kommentarer
Anja

Han är fin han, den där D.



Är det mutor eller har han dåligt samvete ;-) hehe



Förstår att din praktikant har slutat och inte vågar höra av sig. Man har ju hört talas om ditt temprament.



Du får ta det lite lugnt m dina anställda Silla!

2009-10-04 @ 01:16:50
URL:
Profeten

Silla är ihop med en gorilla med taskig frilla o en dunder-prilla..

2009-10-04 @ 19:08:22
URL:
D

Yes profeten din beskrivning är helt rätt, men man kan också säga en riktig man......

2009-10-04 @ 21:02:30
URL:
Profeten

Dennis du menar att du går som en karl, du ser ut som en karl, med en kropp som en karl, och du kysser som en karl ska, du har charm som en karl, du är fräck som en karl. nonchalant som en karl, och du rör sig som en karl ska???

2009-10-04 @ 22:07:11
URL:
Silla

Ahhahahahahah,, Fan Profeten, kan du den låten??

Sjung den för Staffan... heheheheh

D sover annars hade han svarat...

2009-10-04 @ 23:44:31
URL:
e-k

Hej. ang. D och dig, jag säger bara: Lyckans ost.(glad för din skull)

Så positivt att du "smyckar" tillvaron så bra :))



Stackars praktikant (host host)



Krm silla

2009-10-05 @ 00:00:55
URL: http://eksvarld.bloggsida.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: