från 10 och ner..

Skrivet den 2010-01-13 kl 10:50:46 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink


Tio första:

Första bästa kompis: Maria Odh
Första bil: En röd Bubbla
Första husdjur: Akvariefiskar dom komme rjag ej ihåg vad jag döpte till men syrrans fåglar hete Pelle o Lisa. Jag räknade dom som mina också utan att hon visste det. Eller visste du?
Första semester: Israel med Syrran, morfar o min mamma.
Första jobb: Växthus men riktiga med LÖNEMIKIFIKATION ;-) Var Håkanstorpsvårdhem.
Första köpta skiva: Nja jag van den på danstävlig: Endless Love Singelskiva
Första CD skiva: Freddie Jackson
Första riktiga kärlek: Mirek när jag var Ung ( oj så många år sedan det var)
Första piercing: Öronen kommer ej ihåg tror 6års åldern eller 8 vet att jag var rädd.
Första konsert: Har aldrig gillar det.

Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Barbros Baylis
Senaste bilfärd: Iförrgår hämta barnen på skola o dagis.
Senaste filmen du såg: Igår Vapenbröder tittar på alla Johan Falks filmer just nu.
Senaste ringda telefonsamtal: Jonna…
Senaste bubbelbadet: mmm ja det var inte så länge sedan i mitt eget spa på uteplatsen.
Senaste spelade cd: Igår, min polska skiva.
Senaste kyss: Min sambo som jag älskar jätte mycket.
Senaste gången du grät: Till en film i förrgår.
Senaste måltiden: Frukost  idag…

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej.
Blivit arresterad: Nej, räknas snatteri när man var liten??
Blivit kär vid första ögonkastet: Ja
Fastnat med blicken i någons urringning? Ha ha ha
Fått ditt hjärta krossat: Nja, lite grann..
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Nej.
Busringt till någon: ha haha ha ja det är det bästa jag vet och helst med Sabina.. det är våran lek när vi träffas.

Sju saker jag har på mig:
1. Svarta tajts
2. Svarta strumpor
3. Trosor
4. Bh
5. Svart linne
6. Grå hudotröja
7. Armband från min egen collektion

Sex saker du gjort idag:
1. Jobbat.
2. Satt in i diskmaskinen
3. Bloggat
4. Pratat med försäljare som skulle sälja massa skit till mig
5. Myst med barnen
6. Lämnat barnen på dagis och skola.

Fem favoritsysselsättningar utan rangordning:
1. Blogga
2. Vara med familjen / Barn o sambo
3. Resa
4. Smycka
5. Träffa vänner o familj

Fyra personer du kan berätta allt för:
Min Sambo – mina syskon. 2 av mina vänner det blev fler än 4.

Tre val:
Svart eller vitt: Svart
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Choklad

Två saker att göra innan du dör:
Åka till Karibien
Mysa med mina barnbarn

En Sak att berätta:

Att jag måste göra lite nytta nu, annars hamnar jag efter med allt hela dagen.


Kommentarer
Barbro

Jag kommer ihåg när du tog hål i örat...ja, det var bara ett öra, för det gjorde så ont tyckte du att de inte fick ta i ditt andra öra. Det andra hålet tog du först ett år senare. Du var modern redan på den tiden och gick omkring med ett hål i örat :)

2010-01-13 @ 12:51:07
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: