Lördagkväll

Skrivet den 2010-01-23 kl 22:11:27 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Lördag... Robinson har vi suttit o tittat på...Dagen har varit lång, skön massa skratt...

Alltså vi har alltid roligt i vår familj, vi skrattat jätte mycket gör saker tillsammans o har väldigt skojigt..
Det uppskattas av oss alla.. Både jag O D är super glada när alla barnen är samlade.
Som vanligtfattas bara Krille, önska att han var 14-15 nu o var kvar hemma o ville vara med i alla tävlingar..

Idag gjorde jag i allfall Krilles älsklingsrätt rosu.. Så när jag berättade för honom att han o Cilla kunde komma o äta så säger han: Det e lungt vi sitter och äter fyllda paprikor just nu.. DET ÄR MIN ÄLSKLINGSRÄTT...
Önskar så att vi kunde bytat...ler...

Som lunch idag blev det Renkötts "kebab" med svampsås ( ja vi gör vår svampsås själv av kantareller)



Sen blev det choklad bullar som ungarna bakat.

Dom var så söta för efter dom bakat så gjode dom kaffe till mig o la 2 på en tallrik och serverade..


mmmm super gott...

Har glömt att berätta att Emilia älskar att göra kaffe tillmig. Så när hon är här blir jag så bortskämd
men kaffet, först får jag det på sängen på morgonen med tidningen, sen serverar hon mig det hela dagen/kvällen också... Verkligen lyx.....


Ja det blev skönt bad för ken idag...


Massa ljus så det ska vara varmt när man stiger upp med..
Finns inget värre än när man fryser jätte mycket efter ett varmt skönt bad..

Nu sover nästan alla barn o D tittar på en film som jag inte ville se o jag njuter på internet..

Sen har jag stulit ett foto på Luna som jag är tvungen att visa er..

Luna några minuter gammal bara...
ohhh Va D vill ha fler barn...
Nej nu ska jag gå o hålla bennen i kors...
See you
Ha en mysig lördag på er... SES kanske i morgon...


Kommentarer
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: