Påsk stol

Skrivet den 2010-03-19 kl 11:49:14 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink



Hitta stol på Sopstationen i förrgår... Men igår när jag kom ditt var dom borta..Denna stol stod kvar där det stod GRATTIS..så ja det var bara att tacka o ta med stolen hem..
Vi grundade den med vit färg 2 gånger..sen spraja vi den en gång med gul färg..Men måste spraja den igen..
Nu börjar det hända massa saker med STOLEN..ja vi får se hur den ser ut när den blir klar...

Kanske några ideer hur ni hade gjort??
Den ska ju bli påskig...

Idag kommer alla barnen... Ja alla utom Krille, men han kanske kommer o hälsar på...HOPPAS...

KRAM Silla

Kommentarer
sabine

Jag trodde den var GRATIS!!? eLLER STOD DÄR VERKLIGEN grattis??=)

2010-03-19 @ 15:54:15
URL:
Silla

Alltså SAbine...det var en Födelsedagspresent... Alltså GRATTIS... hahahhahaha

2010-03-19 @ 16:59:34
URL:
D

ähum jag minns inte att det var vi när jag grundmålade stolen tre gånger. Kan inte minnas att det var någon annan där när jag sprejade den två gånger till iheller...... Men jag minns att det var tre stora plakat att allt som stod i den hörnan där vi såg stolen var gratis, men du envisades om att det inte var gratis fast du stod och stirrade på skyltarna där det stod gratis så du skulle skicka in mig att betala muppen på sopstationen för något som tillochmed mupparna förstod var gratis. som tur är så tvärvägrade jag så du fick själv gå in och bli tillsagd av en mupp (som säkert tyckte du var efterbliven med tanke på att stolen stod i hörnan där allt var gratis) att den är såklart gratis det står ju på skyltarna.....

2010-03-19 @ 18:57:07
URL:
marie

hahahahahaha skojig den där D ;)

Tja svårt, du verkar vara kreativ...kanske går det lackera in bokmärken med kycklingar och påskmotiv av det traditionella slaget... eller sy en sittdyna som ser ut som en kyckling...eller bara pynta den tillfälligt med påskris som fått musöron och fjädrar... hmmm tja svårt när det är en stol :) Du hittar säkert på något bra :)

Och ibland är man väl helt enkelt så säker på att inget är gratis här i livet ;) Grattis!

Kramen på sig

2010-03-20 @ 07:56:22
URL:
Barbro

Det där med sittdyna låter ju bra...kanske en liten tupp som sticker upp i mitten och skriker kukelikuk lite då o då...dynan kan ju vibbrera lite så man får lite massage på köpet, då tror jag man får en riktigt glad påsk!! =)

2010-03-20 @ 13:20:47
URL:
Miss S

tyckte barbros idé var strålande...massage blir ju nästan alla glada för:)

2010-03-20 @ 15:11:40
URL:
Silla

Massage??? Det ger vi ingen ....

2010-03-20 @ 23:52:45
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: