Matblogg;-)

Skrivet den 2011-12-21 kl 09:46:55 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ibland har jag turen på min sida...Igår var en sådan dag...

Jag hade varit igång länge och mycket och var super hungrig. Sambon kommer hem och säger att DU FÅR LAGA MATEN idag...
Jag springer nästan ut i köket för hunger är såååååå stark så jag vill nästan gråta...
Men när jag kommer ut så står det kinamat på bordet...

Hur glad blev inte jag då....



Någon dag innan var jag också hungrig då visste jag att maten skulle ta tid för vi skulle göra den i en lerkruka..

Men det skulle stå i några timmar...
Men titta vad jag fick då...


En liten lunch överraskning...

Vägen till mannens  SILLAS hjärta går genom magen.



Kommentarer
Lina S

Gott :)

2011-12-21 @ 13:00:18
URL: http://linastrandh.se
maja

Ensån grej förgyller vardagen :)

2011-12-21 @ 16:36:08
URL:
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: