Trötter..

Skrivet den 2011-02-17 kl 12:53:07 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Här hemma, händer inte så mycket..My har blivit sämre, så vi ska åka in med henne senare idag. Så hon kan få den hjälpen hon behöver..För Ankan verkar inte hjälpa just nu..

Febern håller i sig, hon e svag och hängig..

Vi väntar tills vårdcentralen är stängd för dom har ju missat hennes lunginflammation förr så dom litar vi inte på. Så bäst att vänta o åka in där man e välkommen efter stängningstid på Vc…

Vi har sovit 10-15 min per timme i natt, det e hemskt för huvudet. Att inte somna o sova minst 4 timmar. Jag blir helt slut i huvudet kan inte tänka eller något. Idag går jag som en Zombie.

Nu är det kaffe dags… See you

 

PS! Fattar inte varför du tränar Marie..Skaffa en sådan här..


Kommentarer
marie

Hoppas det går bra med My

Du måste berätta sen hur det går!

Haha en sån vill jag ha!!! Men inte p åstranden is sommar ;) Men hittar du en sån, beställ!!

Kram

2011-02-17 @ 17:11:10
URL: http://divinemarie.blogg.se/
Miss S

stackars liten och stackars er oxå som inte får nån sömn...hoppas det inte är något allvarligt...kramar till er alla

2011-02-17 @ 17:57:13
URL:
helena

Viken egoist jag är. Oroar mig för småsaker när ni har ständiga sjukdomar. Krya på lilla My och önskar henne förbättring och tillfrisknande. Kramar/Helena

2011-02-17 @ 19:47:36
URL:
Annika

Håller tummarna så det värke att hon blir kry snabbt!

2011-02-17 @ 21:33:43
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: