MAMMOGRAFI

Skrivet den 2011-01-14 kl 13:11:46 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Försöker att jobba, jobba jobba idag.. Men det går inte...
Är stressad, med massa saker...Så när alla barn e friska, på skola och dagis och allt är som det ska så går det inte ändå idag..... MYSKO...

Så jag får pröva att jobba senare ikväll eller ta lördagen till det...

Ja jag prövar att göra mitt bästa i allafall....MER kan jag inte göra....


Vi sover jätte konstigt dom sista nätterna... Vet ej varför ...E ni fler som gör det??

Ja och facebook kan jag inte heller gå in på, för den funkar inte alls idag.. Läste i aftonbladet att många kunder från bredbandsolaget och telenor inte kan komma in på sin facebook..
Jag har bredbandsbolaget på datorn och i mobilen telenor så det är helt stilla för mig...

Nej meditera mera, tills man somnar verk det bli...



Till något annat...

MAMMOGRAFI... det är super viktigt för oss alla...

Det är GRATIS också....


Kommentarer
Annie

hahahahahaha ,,, Mammografimaskinen var bra! :-D



Silla .. vi sover oxå jäääättekonstigt .. sover, vaknar, snurrar, helt sjukt .. sen e vi som döda sillar när det e dags att kliva upp .... mysko!

Kram

2011-01-14 @ 20:46:55
URL:
Silla

Exakt så har vi det med...tom My och Ken som annars sover hela nätterna igenom...

verkligen Mysko..och som du skriver, man e helt slut dagen efter...Kram

2011-01-14 @ 22:30:05
URL:
Miss S

ja jag är oxå en av er...

2011-01-15 @ 02:26:08
URL:
jane

hahah du hittar alltid de sjukaste bilderna! =)

2011-01-15 @ 14:10:55
URL: http://gumpen.blogg.se/
Annie

man undrar vad det beror på ... Världen, atmosfären .. eller vad?

Hoppas ni får sova gott inatt ...! Kram

2011-01-15 @ 23:08:33
URL:
Annika

Hahaha klockren bild!

2011-01-17 @ 14:00:58
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: