Myspys i kväll..

Skrivet den 2011-01-02 kl 23:29:13 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Ikväll skickade vi iväg lite myspys upp till ingenstans...Jag tycker det är så vackert närman ser dom flyga så långt och så långt upp sedan bara försvinner dom INGENSTANS känns det som..




alla var vi ute...








3 st..

4 st..


Här släpper Ken upp sin..



Ja det var så vackert...10 st fick åka upp..en liten avskeds cermoni för att kusinen åker hem i morgon..
Skicka upp sådana, för det är så vackert...
Vi skickade upp igår också men bara en, och det var så roligt för Maja sa.. Titta Yaniv där i himlen..
Så säger Yaniv..
Jag tror de är Dennis som skickat upp den, så kom dom och så berättade dom att dom precis sett en och då sa vi att det var vi...coolt...att dom märkt den när dom körde bil...

Nu somnadeMysan brevs ig så det är dags att gå ut o umgås med dom andra...
SEE YOU...

Kommentarer
Miss S

jätte fina...hälsa kusinen en trevlig resa...tror nog han har haft en trevlig semester hos er

2011-01-03 @ 01:42:22
URL:
jane

haha nu när jag sitter här och kollar mina vardagliga bloggar, kom jag på att jag drömde om dig inatt! Jag kommer inte ihåg detaljerna men jag vet att du var där=)

2011-01-04 @ 10:34:33
URL: http://gumpen.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: