Smutsig

Skrivet den 2011-10-26 kl 22:42:50 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Har en liten som vägrade tvätta sig ikväll.. En riktig skit gris.. Men jag lät henne lägga sig smutsig så här kommer en bild på skitnosen som sover brevid mig idag...


Imorgon kommer Ken hem saknar massor...

Ligger i sängen och skriver detta.. Har gjort en massa körkorttester ikväll men fattar inte vad det är för fel på min hjärna... När ska jag få alla rätt.. Kanske ska plugga på dagen istället än på kvällen är ju super trött o kan inte tänka eller bara dum i huvudet...

Nä dags att nanna i morgon ska här göras massa tjej saker på morgonen så jag får stiga upp tidigare...

Natti o sov så gott


Kommentarer
Annika

Ibland måste man vara smutsig ;)

ps: bara hojta till när du lyssnat på dom så kommer det fler!

Den med Camilla har jag inte lyssnat på själv ännu men jag hoppas att den är bra!

2011-10-27 @ 08:44:30
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: