Vintern slog till

Skrivet den 2011-10-14 kl 09:36:12 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Jag är så bra på att ge andra råd, hjälpa andra med att ta tag i saker.. Men själv for jag inte ihop hur jag ska gå till väga. Behöver vika kläder, städa undan, rensa bort sommar garderoben, skriva ner allt barnen behöver, ta fram och kolla vinterkläderna…

Men -2 i morse fick jag lite panik, var är vantarna, var är termobyxorna och mössorna.

Ja det blev ren kaos här hemma, medans jag har berättat för andra att ta nu fram så du vet vart det finns för snart slår kylan till så slipper man paniken.. Mmmmmm vart tog dom orden vägen när det gäller mig själv.

Mys vintersaker hittade jag…för dom hade jag varit så duktig med att lägga på plats. Det enda hon behöver är en ny jacka.

Men Kens det jag hittade var för litet, självklart skulle det vara det när man behövde det.

Han behöver allt nytt, både jacka termobyxor, vantar och mössa…

Det var inte länge sedan jag fick köpa byxor för han hade växt ur alla byxor i somras men självklart trodde jag någonstans i fantasin att vinterkläderna skulle vara bra igår igen ;-//

Ja så min morgon blev en kaotisk morgon, han fick ta mina vantar som han gav tillbaka så fort vi kom till skolgården. För det var ju pinsamt att gå med dom. En av varje då alltså för dom är ju mina. Jag har väl inget som är par.. Inte ens strumpor..he he

Jag tycker Kapphal/HM ELLOS mm kunde gått skänka 1000kr i vinterkläder bonus till alla barn under 50år..


Kommentarer
JENNIFER | Skönhet, photoshop & vardag

hoppas du får en bra helg!

2011-10-14 @ 10:20:04
URL: http://jenniferth.blogg.se/
Åsa

Nä men du...sluta prata vinter och kyla. Jag vill ju inte!!!!

2011-10-14 @ 12:39:29
URL: http://asahoffman.blogg.se/
sandra

söt blogg :)

2011-10-14 @ 16:00:45
URL: http://Http://sandrasussane.blogg.se
MyzaaN

Jag har också massa väntar som är ojämna i par....hahha ;) strumpor också D är inte så bra på det där :D

2011-10-14 @ 17:20:35
URL: http://myzaan.devote.se
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: