Lördagen den 21

Skrivet den 2012-04-21 kl 12:54:37 i kategorin Allmänt av Silla
Permalink

Lördagen...

Idag åkte vi till Husies bakluckeloppis, det var mycket folk där..Tror det blir större och större och det är ju jätte bra. Tycker jag...

Sedan åkte vi på Tivoli.. Så My kunde få det roligt...En överraskning till henne..

Jag har syndat idag..Jag har ätit en munk med massa socker...det är 4 veckor sedan jag åt något med socker i eller kolhydrater...

Jag kan berätta att jag gått ner -7½kg så idag gäller det att gå inte bara en timme utan en och en halv minst efter den munken.

Jag har inga dagar där jag syndar för då kan jag hitta sådana dagar hela tiden, utan jag håller hårt på att äta rätt och gå varje dag och det har givit mig resultat så det är jag glad för.

Nu fortsätter vår lördag...Ha en fin dag... KRAMAR


Kommentarer
vuxenmamman

Hurra hurra duktiga du!

Ses imorgon- jösses så kul det ska bli.

Du kan köpa dig nya fina kläder nu när du blivit tunnare.



KRAM

2012-04-21 @ 19:41:21
URL: http://vuxenmamman.wordpress.com
Namn:


E-postadress:


URL/Blogg:


Kommentar: